Spectacolul a avut premiera la București în 2013 și a fost prezentat la Festivalul Temps d’Images din Cluj (2013) și în cadrul Romanian Dance Showcase 2014.
“(...) Performeri și privitori suntem eliberați de responsabilitatea oricărei morale derivate din acest show, a oricărui sens profund generat de simboluri sau gesturi codificate. Lucrurile sunt ceea ce sunt, iar simplitatea lor, repetitivitatea lor, onestitatea expunerii frontale, necondiționate, a limitelor corpurilor supuse exercițiului – toate generează un schimb de energii cât se poate de autentic, necontrafăcut.” – Cristina Modreanu, Scena.ro
Interpreții audiționează pentru un coregraf absent, încercând să dea tot ce au mai bun pentru a fi aleși să joace într-un spectacol ideal. O piesă în care doi artiști negociază permanent procesul de creație comun, identitățile și limitele lor fiind încercate și permutate de-a lungul spectacolului. Un experiment despre roluri și ce am vrea să fim în realitate.
Cosmin Manolescu este coregraf, manager cultural și director artistic al companiei Paradis Serial. Spectacolele sale au fost prezentate cu succes în importante festivaluri și teatre de dans din Europa și SUA. (http://zonadstudio.wordpress.com/, http://cosminmanolescu.wordpress.com)
Mihaela Dancs dansează în București, Londra, Timișoara, Veneția, Praga, New York, Cluj, Cork, Viena, Stockholm, Tokyo, etc. În 2010 și 2012 primește bursa danceWeb (ImpulsTanz Vienna). Împreună cu Mădălina Dan inițiază Școala de Vară Azuga. Recent colaborează cu Doris Uhlich pentru “more than naked”, cu Zan Yamashita și Cosmin Manolescu pentru Eastern Connection. În 2014 primește Premiul de excelență al Centrului Național al Dansului București.
Sala Stere Popescu
Bvd. Marasesti, nr. 80-82, București, România
Organizator
http://www.cndb.ro/acasa.html
021-318.86.76
Detalii Organizator
Centrul Naţional al Dansului – Bucureşti (CNDB) este singura instituţie publică de cultură aflată în subordinea Ministerului Culturii creată cu scopul de a susţine, dezvolta şi promova dansul contemporan. Statutul său de instituţie de spectacole, dar şi de finanţator al coregrafiei contemporane - rol jucat asemeni Centrului Naţional al Cinematografiei în cazul cinematografiei româneşti -, face din CNDB o instituţie vitală pentru dezvoltarea culturii coregrafice din România.